ربی

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود

ربی

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود

نامه ای به برادران فلسطینی ام در غزه و جهان اسلام

برادران و خواهران مظلوم فلسطینی ام در غزه و جهان اسلام

 سلام  علیکم  

من از سرزمین عشق و ایثار، مهد  آزاد مردان تاریخ یعنی ایران سربلند با شما سخن می گویم

گذشت روزها مقاومت در برابر وحشیانه ترین حملات  ظالمان عالم یعنی نظامیان یهودی صهیونیست خونخوار ، همان سرسپردگان ظلم و شقاوت و به تعبیربهتر قران  کریم :

 کل انعام بل هم اذل ( کسانی که مثل حیوانات و حتی پست تر از آنانند ) مرا برآن داشت تا  رمز موفقیت این مقاومت مقدس و ادامه حیات طیبه را به رسم برادری  برایتانبیان باز گو کنم . و تردید ندارم که  شما پیروزید .

 برادران و خواهران مظلوم فلسطینی ام در قلب جهان اسلام  گوش فرا دهید تا بانگ رحمت للعالمین  را بعد از 1400سال بشنوید

 همان محمدی (ص)که می گفت  

 

: واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا . 

 

 و امروز همان روز است و زمان ان رسیده که همه ی ما دست به دست هم دهیم و نگذاریم یک بار دیگر تاریخ صدر اسلام تکرار شود . عزیزانمان در سرزمین به تاراج رفته و اشغال شده ولی مقدس ، امروز  به عنوان یک انسان آزاده و برادری کوچک تر می خواهم برایتان پرده از یک راز بزرگ بردارم و کلید این گنج پربهاء را به دستتان بسپارم .

ما ایرانیان  در میان خودمان یک شاه بیت معروفی داریم که برگرفته از عمق جانمان ، همیشه و در تمام اعصار برایمان سرلوحه  افتخار بوده و هست و نه تنها ما که بانیان و مدعیان صلح و دوستی در  سازمان ملل متحد هم،  انرا علم خود ساخته و زیر این بیرق سینه می زنند ولی هیهات ...... که این شعار پر شعور به مانند تیغی است که  در دست یک مشت دیوانه که سرتا پا در بند شیطان و هوای نفس گرفتار امده  اند

و اماای طوطییان دربند، بشنوید داستان من ، پدران و فرزندان این میهن  پر افتخار را که همیشه با توکل به خدا و استعانت از پیشگاه   بزرگان دین و حکیمان خداپرست و حاکمان عدل و با اعتقادی راسخ به آنچه می گویند ، با هم اینگونه سروده اند  

  

بنی آدم اعضای یک دیگرند 

که در آفرینش زیک گوهرند

چوعضوی به درد اورد روزگار

دگر عضور هارا نماند قرار

تو کز مهنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی  

 

آری ای برادران و خواهران خوبم تنها و تنها یک چیز شما را رها خواهد کرد

 از هرچه بند است  و آن اتحاد است و اتحاداست  و اتحاد

که اگر این مهم را نادیده نگرفته بودید امروز دشمنان خدا برشما غالب نشده بودند .

ولی این روزنه های امید در حال گسترش است و بدانید  که امروز مردم آزاده دنیا آگاه شده اند و به حمایت از شما ساکت نخواهند شد هچون حاکمان ظلمی که به خانه های عنکبوتی شان پناه برده اند .

و حال سخنی با هم کیشان خود در سرزمینهای اشغالی و فلسطینیان غیور دارم

ای جوانان عرب به پا خیزید و اصالت خود رابا غیرت مسلمانی  قوام بخشید چون شما هنوز مسلمانید و بر مسلمان واجب است که در برابر ظلم سکوت نکند . شما امروز اگر به فریاد برادران هم میهن و هم کیش خود نشتابید فردایی نچندان دور خود را از ملامت خود ناگزیر خواهید بود  و دیگر هیچ راه نجاتی برای شما نخواهد بود مگر مرگ با ذلت .

مگر جز این است که مردان و زنان و کودکان غزه اعضای تن اسلام عزیز اند که در حال قطع شدن هستند ، مگر صدای ناله آنها  گوش شما را به درد نمی اورد . سوال من از شما این است که اگر عضوی کوچک از این بدن به درد اید آیا دیگر اعضای بدن به یاری آن قسمت نخواهد امد . و آیا همت ما انسانهای مسلمان  از این بدن خاکی کمتر است ، قطعا" این گونه نیست و نخواهد بود

به امید روزی که همه باهم نماز شکر را در کنار بیت المقدس آزاد ، به امامت یگانه منجی عالم بجای بیاوریم و سرود آزادی و

 آزادگی سردهیم و با یک صدا فرداد زنیم 

  

(جاءالحق و ذهق الباطل .ان الباطل کان ذهوقا )