ربی

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود

ربی

من ملک بودم و فردوس برین جایم بود

یا صاحب الزمان اجرک الله

دریا را اگر نتوان کشید - هم بقدر تشنگی باید چشید 

 

وقتی حضرت ابراهیم در اتش نمرود اسیر امد  

پرنده ای را دیدند که اب به منقار بر روی آتش می برد و بر سر ابراهیم خلیل الله می ریزد 

گفتندش چه می کنی  

گفتا: آتش از خلیل الله دور می کنم  

گفتند: اب در هاونگ می کوبی ُ زحمت به خود مده که در خواب به سر می بری و بیهوده تلاش می کنی  

گفتا :میدانم که اتش خواموش نتوان  

لیک فردا روزی مرا مزمت نکنند عاقلان ف که کار به حد توان کردم و بی تفاوت نماندم  

 

و خال با زبانی قاصر و دستی کوتاه و رویی شرمنده  

به محضر رسول رحمت عرضه می دارم  

که  

السلام علیک یا حبیب الله السلام علیک یا رسول الله  روحی و ارواح العالمین له الفدا 

ای پسر رسول خدا یا حجت ابن الحسن اجرک الله  

اقا جان سر شما سلامت   

خداوندا  ای یگانه محبوب من از خدای محمد  

در این روز عزا و مصیبت و غم که دل مسلمانان جهان در هتک حرمت و توهین به مقام عظمای نبوت حضرت ختمی مرتبت داغدار شده است ف از محضر مبارکت خاضعانه درخواست می کنم 

  

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
خدایا لعنت کن نخستین ستمگرى را که بزور گرفت حق محمد و آل محمد را و آخرین کسى که او را در این زور و ستم پیروى کرد اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً خدایا لعنت کن بر گروهى که پیکار کردند با حسین علیه السلام و همراهى کردند و پیمان بستند و از هم پیروى کردند براى کشتن آن حضرت خدایا لعنت کن همه آنها را  

 امین یا رب العالمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد